Re: [WINNT] Przegląd programów do wirtualizacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przegląd programów do wirtualizacji
From: "Marek Cz." <nomail@wp.pl>
Date: Tue, 22 Dec 2015 22:06:46 +0000 (UTC)
Dnia 2015-12-22 marfi dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w wiadomości news:n5bh1g$1qv$1@node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:n4u08e$dc5$1@node1.news.atman.pl...
Czym się charakteryzują?
Ja znam głownie tylko VirtualBox
A jest jeszcze VMware

U mnie Windows 7 (32 bit) zainstalowany na prawie najnowszym VMware Workstation strasznie się muli jak i zamula hosta Windows 8.1 (proces VMware'a obciąża przydzielony mu rdzeń procka w 100%). VirtualBox przy nim to Formuła 1, a darmowy!

 Zakładam, że to prymitywna reklama ale raczej zwykła niewiedza.

 Możesz rozwinąć swoje stwierdzenie i uzasadnić mój brak wiedzy w tej kwestii?

--
Pzdr.
Marek