Re: [WINNT] Jak powrócić do Windows 8.1?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak powrócić do Windows 8.1?
From: "B.G" <oprawdziwyzapytaj@wp.com.eu>
Date: Wed, 16 Dec 2015 21:49:12 +0100
W dniu 2015-12-16 o 21:27, Borneq pisze:
Chciałem jeszcze raz dać szanse Windowsowi 10, przed chwilą
zainstalowałem, ekran przybrał małą rozdzielczość.
Ściągnąłem i zainstalowałem
352.63-desktop-win10-64bit-international-beta.exe
dla GTX770 ale i tak nie widzi większej rozdzielczości.
Trudno, trzeba będzie wrócić do 8.1

Kurcze.. przecież są na Nvidi ukończone drivery ver. 359.06 (whql)
Te ściągnij.

Migrowałem do Win10 już "parę" komputerów. Czasami po instalacji grafika nie pracowała od razu poprawnie (brak właściwego drivera). Ale zawsze pomogło, danie Windowsowi czasu, aby pościągał sobie co mu brakuje i w końcu było ok. A jak masz, jak w przypadku Nvidii, wszystko podane na tacy (stronie) - to już nie rozumiem problemu w ogóle.

--
B.G