Re: [WINNT] System do przelewów bankowych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System do przelewów bankowych
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 16 Dec 2015 10:29:33 +0100
Dnia Wed, 16 Dec 2015 00:07:36 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):

> nie nie nie :)
> żadnych pendrivów żadnych cd
> ma być tak prosto jak to tylko możliwe.
> Czyli zainstalować linux-a jako drugi system?
IMO bezpieczniejsze jest każdorazowe instalowanie linuksa od używania
linuksa już zainstalowanego więc nie fikaj tylko przygotuj sobie pena z
obrazem. JTZ znajdziesz w góglownicy bez problemu. Dodatkowo, IMO
przygotowanie pena jest prostsze ( a CD jeszcze prostsze)  niż
zainstalowanie linuksa na dysku bo
nie wymaga zapoznawania się z takimi rzeczami jak przygotowanie/wybór
partycji, wybór punktu montowania czy miejsce zainstalowania gruba.

> Nie znam się to się zapytam:
> co mam wpisać w gogle żeby to było najbardziej odporne?
> Bo drugi Windows już instalowałem w życiu.
> Ale linuxy to dla mnie magia
Piszesz tak jakbyś linuksa na oczy jeszcze nie widział. Więc pora
wreszcie zapoznać się. Doradzam Minta. Zassaj obraz ISO, wypal płytkę i
odpal ją :)

--
Jacek
        I hate haters.