Re: [WINNT] aplety javy today

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] aplety javy today
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Mon, 14 Dec 2015 13:15:05 +0100
ACMM-033 w news:n4ko99$smc$1@node1.news.atman.pl

jesli w ogole o to Wam chodzi...:
 to jest - wg moich doswiadczen - malo wygodna czynnosc, bo /wyjatek/ dla
javy trzeba wowczas wpisywac tutaj i recznie ->
http://i.imgur.com/FTCFli1.png, , na piechote. To akurat jest wpis dla
mozliwosci uruchomienia pewnego programu opartego na javie, do operacji na
plikach pdf, nalezalo sie tego adresu... domyslic :)
(java wola, ze ma za wysoki stopien security, obnizasz do mniejszego, ktory
i tak jest high, i ... nic z tego, trzeba adres wpisac do wyjatkow; ale co
wpisac? tego juz "java" , komunikat alertowy, nie podpowiada,
zgaduj-zgadula)