Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 19 Nov 2015 13:40:47 +0100
Dnia Thu, 19 Nov 2015 11:56:04 +0100, 1634Racine napisał(a):

>    1.
> tak na szybko:
> http://forum.pcformat.pl/Odinstalowanie-Microsofot-Silverlight-t  - czyli
> najpierw update xp witryną MS (co pewnie ma dac solidne zainstalowanie
> silvera), a potem odinstalowanie silvera, glebokie, poprzez Revo..., na
> przyklad.
Odinstalowywałem i skanując rejestr regeditem i za pomocą Revo, łącznie
z kluczami rejestru. Sladu nie
ma, ale jak próbuję zainstalować czy 4 czy 5 na świeżo, kończy się tak
samo.
>    2.
> albo: skoro udaje sie zainstalowac 4-kę , to odinstalowac nie standardowo,
> ale przy pomocy Revo, pokaze co wyczyscic w rejestrze (btw: a jest tego
> troche --> https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/2608523)
4 też nie daje się. A strona nie istnieje :)
ps. Istnieje tylko 1. do linku doczepił się nawias :)   2. IMO problem
nie w odinstalowywaniu, bo regeditem czy Revo odinstalowywuje się
dokładnie. Zresztą, podanym plikiem cmd też próbowałem.   3.Tego
wykonywalnego pliku silverlight.diagcab nie umiem uruchomić (nawet jak
poprawię na *diag.cab :)
>    3.
> https://mssup.wordpress.com/2012/02/09/nie-mozna-odinstalowac-starszej-wersji-silverlight-przed-instalacja-najnowszej-wersji-z-poziomu-programy-i-funkcje/
>
> w kazdym razie pobłądziłbym wokol tego :)
> https://www.google.pl/search?q=odinstalowa%C4%87+silverlight&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_KdNVrCDBaLOygO-_LDoDg
Też próbowałem i nic.

Żeby było śmieszniej na innym moim kompie (o dosyć podobnej budowie,
jedynie chipset Intela nie Nvidia) jest testowyXP SP3 i na nim
silverlight 5 działa jak najbardziej, w Operze i FF.
Po instalacji v.5  w Program Files pozostaje śladowy katalog Silverlight
o wielkości kilkuset kB, jak instaluję 4 nawet tego nie ma. W
C:\windows\Temp ani nigdzie indziej nie znalazłem śladu logu. Myślałem
że może wersja framework jest zbyt niska ale na opornym kompie jest
framework.4, na tym gdzie Silwerlight jest, tylko framework.2 więc IMO
nie ma co doinstalowywać framework.4.5

--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.