[WINNT] Jak wyłączyć animacje przy 'find' ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak wyłączyć animacje przy 'find' ?
From: Olekx <Olekx@sfs.pl>
Date: Sun, 08 Nov 2015 20:04:25 +0100
W dniu 2015-11-08 19:17, Wiktor S. pisze:
Tak. Acrobat Reader 11 to "ostatnia dobra" wersja. Nie ma się co pchać w
niedorobione DC.

Wiem że to jest do d.. ale co zrobić, za to używam Win 7 i długo nie wymuszą na mnie niczego innego.

Mam inne pytanie:często korzystam z 'find, niestety jak nacisne ctrl+f to zanim wyskoczy okienko baardzo wolno animowane jest okienko wyszukiwania.

JAK WYŁĄCZYĆ TĄ DURNĄ SPOWALNIAJĄCA PRACĘ ANIMACJĘ ???