Re: [WINNT] Backup & Restore Win Srv 2012

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Backup & Restore Win Srv 2012
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 28 Oct 2015 21:11:44 +0100
W dniu 2015-10-27 o 20:09, Kamikazee pisze:
W dniu 2015-10-25 o 13:42, Adam pisze:
Witajcie.

W starych windowsach serwerowych był dobry i działający ntbackup.
Później zrobili coś nowszego, już nawet nie pamiętam, nie używałem.

Teraz trochę "ćwiczę" 2012 Foundation.

Jest tam jakiś prymitywny Windows Server Backup. Umożliwia zapisywanie
m. in. stanu systemu i poszczególnych partycji i katalogów.
Ale zapis tylko albo codzienny, albo na zawołanie.
W zasadzie brak możliwości backupu przyrostowego czy różnicowego. Brak
możliwości wyboru katalogu na backup - tylko litera dysku.
Brak możliwości zdefiniowania ilości backupów do przechowywania.

Zrobiło mi się kilka backupów przez kilka dni.

Ale jak przywrócić backup z konkretnego dnia dysku systemowego?
Funkcja Recover pozwala tylko na inną partycję.
Start z płyty instalacyjnej i opcja repair pokazuje tylko ostatni backup.

Jak odtworzyć któryś z poprzednich?

Czy naprawdę teraz w Microsofcie narzędzia piszą "blądynki"? ;)

Albo:
Jakie inne narzędzie , najlepiej freeware?
Cobian da sobie radę? Nie będzie problemu z różnymi symlinkami czy
uprawnieniami po odtworzeniu partycji systemowej?

AOMEI Backupper
http://www.backup-utility.com/
Tylko nie wiem czy nie będzie wrzeszczał o wersję płatną w przypadku
systemu serwerowego.

Dzięki za info.

Wrzeszczy o serwer.
AOMEI Backuper Server - $159 :(