Re: [WINNT] win xp 64bit, google mapy wersja uproszczona-wersja pełna, b

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win xp 64bit, google mapy wersja uproszczona-wersja pełna, brak możliwości włączenia
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 26 Oct 2015 13:55:53 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Oct 2015 12:31:33 +0100
 doszła do mnie wiadomość <6n3s2bp9o4h40s3r2fvtdqu35ugmea31qe@4ax.com>
 od "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>  :
>Sun, 25 Oct 2015 06:28:21 +0100, w
><XnsA53E41D7CA31DPanElektronik@localhost.net>, PiteR <email@fauszywy.pl>

>Plugin Smartvideo for Youtube chyba załatwia sprawę (AFAIK, bo już rzadko
>wchodzę na youtube).

Ja blokuję dziada tym(ma swoje specyficzne zalety):
https://greasyfork.org/en/scripts/494-youtube-auto-buffer-auto-hd
Google na psy schodzi, od ponad roku nie potrafią(a może nie chcą)
naprawić Google Earth na Androida, wystarczy zobaczyć komentarze -
taniec tekstur.
Inne firmy też nie lepsze, kastrują co się da i stabletowiają
interfejsy, a na widok Windows 8 dostałem zawału, wylewu i zwisu.