Re: [WINNT] DVD Player - pod Win8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DVD Player - pod Win8
From: "Mark" <tenchi@pnet.pl>
Date: Wed, 21 Oct 2015 23:27:37 +0200
<radekp@konto.pl> wrote in message dnne2btsi69ncn0le4mm31nvkho3f1a28a@4ax.com">news:dnne2btsi69ncn0le4mm31nvkho3f1a28a@4ax.com...
> Z niejakim szokiem zorientowałem się, że Win8.1 nie ma odtwarzacza > DVD
> :).
>
> Co polecacie?
> Odrzucamy VLC player -- nie dość że odtwarzanie zaczyna od jakichś
> śmieci na
> ekranie, to jeszcze nie potrafi przeplotu automatycznie wykryć.
>
> GOM Player, coś innego?
>
> Mam być prosty i najlepiej robił tylko to (+ ew. Bluray).
Zobacz któryś z tych MPC - Home Cinema, MPC-BE, Light Alloy.

MPC byłby idealny, gdyby potrafił skoczyć do dowolnego miejsca na płycie.
Z płytami z mojej nagrywarki tego niestety nie potrafi :/.
(Potrafi 5KPlayer -- dawniej WinXDVD Player -- ale jest megatoporny).
No to może wypróbuj jeszcze KMPlayer i PotPlayer.
--
Mark
keitaro@pnet.pl