[WINNT] Jak zablokować instalację aktualizacji w Windows 7? (błąd GWXUX.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak zablokować instalację aktualizacji w Windows 7? (błąd GWXUX.EXE, powiadomienie o Win10)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 20 Oct 2015 19:08:45 +0200
Witam.

Oryginalny system z laptopem Asusa, Windows 7. Nie moje, user zieloniutki, wolę więc dać automatyczne instalowanie aktualizacji. Problem w tym że pomimo reinstalacji, ścierwo mikroszrotowskie zapraszające do aktualizacji do Windows 10 samoistnie instaluje się po to, aby kilkanaście razy dziennie wywalać komunikat że aplikacja GWXUX.EXE przestała działać i OK zamknie program. W każdym razie usunięcie "poprawki" KBcośtam podziałało, kiedy ustawiłem na powiadamianie tylko o aktualizacjach. Ale zieloniutki user nie zaktualizuje ich. Więc pewnego dnia zaktualizowałem ręcznie wszystko co się nazbierało oprócz tego ścierwa KB_przejdź_na_10. Aktualizacje automatyczne włączyłem i dwa a może 3 miesiące spokoju.
Teraz telefon, że to ścierwo znowu wywala okienko co chwilę.

Jak raz na zawsze pozbyć się instalacji tego ścierwa bez wyłączania aktualizacji automatycznych? Przejście na Windows 10 nie wchodzi w grę, ekran nie jest dotykowy w tym Asusie, a wyskoczenie ścierwiastych kafli spowoduje, że zieloniutki user nigdy sam nie wróci do klasycznego menu i będę miał przesrane wisząc na telefonie tłumaczyć gdzie co nacisnąć. Nauczył się włączyć komputer, majla, facebooka i skype. Reszta może nie istnieć bo przeszkadza.

Pomocy.
Da coś jak stworzę plik tekstowy o nazwie tego pliku z atrybutami tylko do odczytu/systemowy aby mi go nie nadpisało, a żeby myślał WU, że to ścierwo już jest zainstalowane i nie pobierał go? Nie chcę ponownie instalować systemu, bo to kompletnie nic nie daje. Przywracanie z partycji Asusa fabrycznego systemu plus aktualizacje potem z internetu dają ponownie ten sam komunikat o ścierwie GWXUX.EXE.

Wiem, że "windows inaczej" nie ma tego problemu, ale to ostateczna ostateczność bo może mieć w zamian "padłeś ofiarą...blebleble..." i znowu schody.

Pozdrawiam serdecznie.

--
Irokez