[WINNT] 'debugowanie' bledow instalatora - jak

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] 'debugowanie' bledow instalatora - jak
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 19 Oct 2015 07:53:17 -0700 (PDT)
windows xp, sp3 swieżo zainstalowany
(raczej wszystko z nmim ok swiezutko
wyglada)
ktos zainsatowal 3 gry 3d (farcray 1 i inn) i zaistalowaly  sie i dzialaja
ładnie..
Czyli wydaje sie slowem ze wszystko z tym
kompem ok

Zapragnalem zainstalowac na tym kompie, program HTCSync 9dziki niemu mozna
pociagnac internet
kablem z komórki htc) Problem jest jednak taki
(troche niespodziewany) ze instalator
ktory jest takim jakby pakietem i próbuje
zainstalowac msxml 4.0 sp3, VS2008 redistribuables, dotnet ktorys tam, adobe air
i w koncu jakis driver htc i chyba sam program
wywala sie na kazdym z tych komponentow, tj
przy kazdym z tych komponentow wyskakuje okienko proba zainstalowanie nie
powiodla sie czy chcesz kontynuowac ..
Nie wiem co jest grane, kiedys o ile pamietam instalowalem to htc sync (mozliwe
ze na xp sp2 a nie sp3) i o ile byly jakies problemy to udalo mi sie chyab je
od reki rozwiazac a tu nie mam pomyslu

jak wogole takie cos zdebugowac i sprobowac odkryc co jest przyczyna bledu?