Re: [WINNT] Sprawa śledzenia w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawa śledzenia w Windows 10
From: atm <_@vp.pl>
Date: Tue, 13 Oct 2015 22:55:11 +0200

Sam nie wiem, co o tym myśleć...Nie używam 10, ale zastanawiam się na
przejście z 7

Ja też nie mogę się zdecydować.
Czy to prawda, że Windows 10 jest bez porównania szybszy
niż Windows 8.1 (porównując na tym samym sprzęcie)?
W szczególności czy jest to odczuwalne przy przeglądaniu
stron?

Pozdrowienia
Marek

Takie porownania nie raz pojawialy sie w sieci. Nawet ktoras z polskich stron sie o to pokusila... benchmark.pl, purepc.pl lub pclab.pl
Ladnie zestawiona wydajnosc W7, W8.1 i W10.
Wyniki wcale nie byly jednoznaczne.
Zas co do predkosci przegladania stron, pewnie dotyczy to nowej przegladarki, ktora byc moze jest szybka ale za to okrojona z wielu elementow w stosunku do innych. Ale poszukaj po prostu info w sieci, mysle ze znajdziesz tam przekonujace testy. Obecnie rowniez dzialam na W7, po wyjsciu nowego service packa (jakkolwiek go oni teraz nazywaja) dam szanse W10 jednak robiac wczesniej backup calej partycji z W7, tak na wszelki wypadek, gdyby W10 w istotnych dla mnie kwestiach nie sprawdzil sie.