Re: [WINNT] czy watro aktualizowac 7-ke do win 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy watro aktualizowac 7-ke do win 10?
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Sat, 10 Oct 2015 10:19:50 +0200
W dniu 09.10.2015 o 23:24, john Stuntman pisze:
mam kompa z win7  zastanawiam sie
za to czy warto by go zaktualizowac do 10
czy nie (w ramach owych darmowych aktualizacji) (slyszalem ze mozna ale nie
jestem w
sumie pewien czy mam ta opcje, na razie od
dluzszego czasu dociagaja mi sie stare aktualizacje)

mam ta opcje?
warto zaktualizowac?

Każdy legalny użytkownik Windows 7 SP1 i Windows 8.1 Update 1
ma prawo do końca lipca 2016 skorzystać z darmowej aktualizacji.

Jedynym wyjątkiem są użytkownicy Windows w edycji Enterprise,
dla nich aktualizacja jest po części płatna,
gdyż prawo do niej wiąże się z wykupieniem usługi Software Assurance.

Na pewno warto z niej skorzystać, ja zrobiłem do w pierwszym tygodniu
obowiązywania tej promocji i chwale sobie to.
Nie ma jednak konieczności robić to już teraz.
Można poczekać jeszcze trochę, do lipca 2016 jest sporo czasu.

Przy okazji, już za chwile (czyli prawdopodobnie w listopadzie)
czeka nas pierwsza duża aktualizacja (Threshold 2)
Coś w rodzaju pierwszego service packa do Windows 10,
ze zmianami mającymi jeszcze bardziej podnieść jego wydajność
i dodać nowe funkcje do systemu.

--
Robert