[WINNT] Windows 8.1 - zawieszanie filmu (skryptu) na YouTube po przewini

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1 - zawieszanie filmu (skryptu) na YouTube po przewinięciu
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Wed, 7 Oct 2015 10:03:47 +0200

Witajcie:)

System Windows 8.1, przeglądarka Firefox. Problem jest następujący: gdy na
YouTube chcę
przewinąć oglądany filmik do jakiejś dalszej pozycji, czasem występuje
zawieszenie
odtwarzania filmiku na około 10..15 sekund i potem pojawia się komunikat:

"Skrypt na tej stronie może być zajęty lub przestał odpowiadać. Można przerwać
ten skrypt teraz
lub kontynuować, by sprawdzić, czy jego wykonywanie się zakończy.
Skrypt: https://s.ytimg.com/yts/jsbin/www-en_US-vflZFcKoG/base.js:34";

Potem wciskam przycisk "Ignoruj" albo "Kontynuuj" (jedna rybka)  i filmik leci
dalej od ustawionej pozycji.

 Przeinstalowałem już wtyczkę Adobe Flash Player po uprzednim jej wyczyszczeniu
uninstallerem
ze strony Adobe. Problem nie ustąpił.
 Na drugim starym kompie mam tą samą wersję Firefoxa, ale tam jest XP-ek i
wszystko działa
jak należy.

Cóż z  tym począć?

--
Pzdr.
Marek

  • [WINNT] Windows 8.1 - zawieszanie filmu (skryptu) na YouTube po przewinięciu, Marek <=