Re: [WINNT] Win 64bit czy 32bit (z drajwerem na RAM >3GB) ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 64bit czy 32bit (z drajwerem na RAM >3GB) ???
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Wed, 16 Sep 2015 23:11:05 +0200

> Nie ma takich sterowników bo adresacja wiêcej ni¿ 4GiB RAM to nie
> kwestia sterowników tylko specyficznej obs³ugi PAE w Windowsach 32-u
> bitowych.

Jest mo¿liwy hack pod 32-bitowymi Windowsami, by system widzia³ powy¿ej 4 GB
RAM (albo równe 4 GB je¶li tyle zainstalowano, a nie 3,5 na przyk³ad).

Pojedynczy program (który nie wykorzystuje PAE, a ma³o który wykorzystuje)
nadal bêdzie mia³ ograniczon± przestrzeñ adresow±, ale ca³kowita pamiêæ
bêdzie dostêpna dla wielu programów £¡CZNIE (czyli przy 8 GB RAM mo¿na np.
odpaliæ osiem programów z których ka¿dy zajmie 1 GB i to wszystko zmie¶ci
siê w RAMie)

Nie mam linka pod rêk±, ale zapewniam ¿e sposób dzia³a.

--
Wiktor S.