[WINNT] Firewall w Windows Server 2012 R2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Firewall w Windows Server 2012 R2
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Sun, 13 Sep 2015 20:41:40 +0200
Witam,

Odpaliłem na Windows Server 2012 R2 aplikację będącą serwerem REST, używa
portu 8090 i certyfikatu SSL. Certyfikat zainstalowałem i zbindowałem z
portem, wszystko w tej kwestii ok. Jednak kilka godzin zajęło mi dojście
drogą prób i błędów do tego, że reguła w firewallu działa tylko wtedy, gdy
ją ustawię dla "Wszystkie programy spełniające określone warunki". Gdy jest
ustawiona na plik exe serwera REST to blokuje połączenie i kaplica.

http://snap.ashampoo.com/uploads/2015-09-13/T2OqAyMD.png

Co robię źle?

ps. tak jak jest na obrazku działa, ale chcę wskazać tylko plik serwera

--
howgh
szemrany

  • [WINNT] Firewall w Windows Server 2012 R2, szemrany <=