Re: [WINNT] Jak zablokować WWW Windows 8.1?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zablokować WWW Windows 8.1?
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Tue, 8 Sep 2015 08:37:58 +0200

Użytkownik "szemrany" <szemrany@offline.off> napisał w wiadomości
news:1v2f8ma6osmgk$.kupbomuqyf60.dlg@40tude.net...
On Mon, 07 Sep 2015 20:24:22 +0200, Adam wrote:

Nie wiem dlaczego ludzie się przyczepili do tego pliku. On nie służy do
blokowania czegokolwiek. Może być w tym pomocny, ale to nie jest jego
przeznaczenie. Do blokowania służy firewall. Dodaj regułę puszczającą
ten adres a pod nią regułę, które blokuje porty 80 i 443.

A gdyby chciał wpisać "cały Internet" do hosts, to by mu pewnie miejsca
na dysku nie starczyło ;)

BTW: hosts jest plikiem "pozytywnym", a nie "negatywnym", więc nie można
wpisać przykładowo:

Innymi słowy jest czarną listą, a nie białą ;-)

Co nie zmienia faktu, że wbrew zdziwieniom Grzegorza, jest świetnym
miejscem do blokady spamu i reklam. Z kilku powodów.
I nie wiem jakie posiada wady, może Grzegorz zechce sprecyzować.
z uporem stroić głowę"

Do blokowania reklam polecam darmowy od jakiegoś czasu program "Ad Muncher".
https://www.admuncher.com/

--
Pzdr.
Marek