Re: [WINNT] zatrzymanie usługi na koncie usera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zatrzymanie usługi na koncie usera
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Thu, 3 Sep 2015 09:55:31 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 3 września 2015 16:22:07 UTC+2 użytkownik Piotr B. (pb2004)
napisał:
> Jaka wersja Windowsa 7? Internet zeznaje[1] że pomoc do polecenia runas
> twierdzi pod W7 że wersje Home i Starter ignorują tę opcję.
>
> 1. http://superuser.com/a/368776

Windows 7 Pro

savecred działa doskonale problem jest z tym że uruchamiana polecenie jest jako
admin ale nie z podniesionymi uprawnieniami, nie działa elevated cmd

z tego co googlowałem to pozostaje wyłączyć UAC, czego akurat nie chciałbym
robić

generalnie Microsoft znowu mnie zniesmaczył takimi badziewnymi rozwiązaniami