Re: [WINNT] Win 10 i smartfon jako modem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i smartfon jako modem
From: "Artur" <A@Z.pl>
Date: Thu, 3 Sep 2015 17:21:18 +0200
Mam Windows 10 na laptopie.
Chciałbym móc korzystać z Internetu wykorzystując
smartfona (z Win 8.1) jako modemu.
Połączenie mogłoby być przez BT lub WiFi - oba
działają zarówno na laptopie jak i na smartfonie.
Nie udaje mi się jednak ich połączyć.
Jeśli jest gdzieś opis jak to zrobić, to będę bardzo
wdzięczny za podania namiaru.

Zapomniałem dodać, że na smartfonie jest funkcja
udostępniania Internetu zarówno przez BT jak i przez WiFi.

Ten smartfon działał jako modem kiedyś:
- z komputerem stacjonarnym z Win XP Pro dodatkowo
wyposażonym w dongla BT na USB
- z tym laptopem przez Wi-Fi gdy na laptopie był Win 8.1

Nie wiem jak to zrobić gdy na laptopie jest Win 10 i nie
znalazłem nic na ten temat w Google, dlatego proszę o pomoc.

Pozdrowienia
Artur