[WINNT] Debilny "mądry" Win 7 i drukarki.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Debilny "mądry" Win 7 i drukarki.
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 01 Sep 2015 13:10:43 +0200
Witajcie.

Już mnie normalnie trafia :(

Co zrobić, żeby Windows 7/x64 przy dodawaniu nowej drukarki, nie szukał "wszystkiego" - czyli sieci, typu portu, sterownika?

Instaluję sterowniki do drukarek, które to drukarki mam gdzie indziej - w innych sieciach. Znam qrde adres IP, znam model drukarki. Chcę to normalnie wpisać, a nie czekać "godzinami", aż system wszystko powącha.
To już w Windows 3.10 czy NT było prościej.

Analogicznie - jak zrobić, aby system pozwolił na wydruk do drukarki aktualnie niedostępnej? Czasami się uprze, i nie pokazuje niedostępnych drukarek.

Albo weźmie, i sam sobie zniknie kilka drukarek.

Jakiś zaczarowany ten Windows, czy co? ;)

Są jakieś ustawienia, aby wyłączyć możliwie całą automatykę w tym zakresie?

--
Pozdrawiam.

Adam