Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 2 Aug 2015 08:10:26 -0700 (PDT)
ps co do tych pul to nie wydaje mis ie to jednak na tyle wazna sprawą, nie
jestem tez przekonany co do tego czy to zalezy tak bardzo od systemu

Podobnie z ta sprawą z GPU, nie do końca kojarze o co tu chodzi ale z punktu
widzera kodera czy usera jaos nie widze zaporowej roznicy (moze pozniej
doczytam o co tu moze chodzic; przy tym wydaje sie ze zalezna od GPU czesc XP
jest raczej mala, microsoft jak chce cos umozliwic to moze chyba zawse wrzucic
pare dllek w postaci jakiegos api i bedzie dzialac - teraz to chyba sztucznie
unsupportuje xp by sobie naciagnac kasy wiec pewnie nowsze gry nie pojda ze
wzgledu na brak nowszych directx ;C fuck them, userzy xp powinni pieprzyc wtedy
nowey direct x ;C)

Co do GDI to z kolei wiem o czym mowa bo jestem chyab jednym z bardziej
regularnych uzytkownikow blittera na GDI na swiecie ;<
z tego co mi sie wydaje te ramki w pamieci
musza byc dwie bo jedna jest w RAM a druga we
VRAM, to nie zalezy od systemu do vram nie ma
dostepu (nie moze adresowac) cpu a do ram gpu