Re: [WINNT] Po tygodniu nieużywania komputera - połowa zawartości pulpit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po tygodniu nieużywania komputera - połowa zawartości pulpitu zniknęła - co jest grane?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 28 Aug 2015 04:18:54 +0200
Dnia Wed, 26 Aug 2015 17:48:18 +0200, Marcin N napisał(a):

> Wygląda na to, że pulpit przełączył się na "publiczny". Nie mam pojęcia,
> jak i nie mam pojęcia, jak to zmienić. Katalog "pulpit" (ten prawidłowy)
> zawiera wszystko, co powinien, ale na pulpicie wyświetlana jest
> zawartość innego katalogu.
>
> Jak to przywrócić?

Otworzyć folder użytkownika
Wejść we Właściwości dla pulpitu
Na zakładce Lokalizacja wskazać właściwy, docelowy folder

> I czemu się przełączyło?

Widziałem takie wariacje w sytuacji, kiedy dysk, na który przeniesiony był
Pulpit był innym dyskiem niż systemowy i zaczynał on padać. Takich przenosin
samych z siebie „bo tak” to nie widziałem. :)

[ Kłamstwo to wina dwóch osób. Jedna mówi, druga słucha.                   ]
[                                                          (Homer Simpson) ]