Re: [WINNT] Alternatywa dla Cobian Backup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Alternatywa dla Cobian Backup
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 26 Aug 2015 10:53:08 +0200
Dnia Mon, 24 Aug 2015 14:38:39 +0200, szemrany napisał(a):

> Witam
>
> Do "wczoraj" używałem na Win7 Cobiana do wykonywania kopii różnicowych
> plików. Teraz na Win10 muszę także coś zainstalować, najlepszy zawsze był
> Cobian, ale już nierozwijany więc może czas spojrzeć na coś innego?
> Cenię sobie niedużą wielkość (nie chce aplikacji, której instalka ma setki
> MB i tworzy 10 serwisów).
> Możliwości:
> - kopie różnicowe
> - ustalanie masek wykluczeń (typu *.abc)
> - wysyłanie kopii w kilka miejsc, w tym na FTP
> [...]

GoodSync. Płatny, niemniej jednak w sensownej cenie i bardzo sprawnie radzi
sobie ze wszystkim, co wymieniłeś.

[ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to            ]
[ niewykluczone, że to prokurator.                                         ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]