[WINNT] Win Srv 2012 Foundation i drukowanie terminalowe.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win Srv 2012 Foundation i drukowanie terminalowe.
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 22 Aug 2015 18:07:03 +0200
Witajcie.

Jest sobie serwerek z Windows 2012 Foundation.
Problem:
Przekierowane drukarki klienta są widoczne na hoście. Polecenie wydruku z sesji terminalowej tworzy kolejkę wydruku, po chwili kolejka znika, jednak wydruk "ginie w nicościach", nie docierając do klienta.

Jak się konfiguruje w WinSrv 2012 sesje pulpitu zdalnego?
W dotychczasowych wersjach Win od 2000 do 2008R2 były m.in. konfiguracja hosta zdalnego pulpitu, menadżer usług zdalnego pulpitu, itd.
W 2012 nic takiego nie widzę, nie widzę też odpowiednich plików *.msc

Może coś nie doinstalowane?
Nie ja instalowałem ten serwer. Pracuje na nim kilku klientów terminalowych w sposób prawidłowy, wyłączając wydruk.

Co zobaczyć? Jakieś wskazówki?

Nie widzę żadnych wpisów dotyczących zdalnych wydruków w podglądzie zdarzeń.

Problem dotyczy dowolnego komputera klienckiego, z dowolną drukarką. Te same stanowiska łączą się z innymi serwerami (od 2003 do 2008R2) i drukują prawidłowo.

--
Pozdrawiam.

Adam

  • [WINNT] Win Srv 2012 Foundation i drukowanie terminalowe., Adam <=