[WINNT] Program pocztowy w windows 10 Pro 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Program pocztowy w windows 10 Pro 64bit
From: djank@wp.pl
Date: Sat, 8 Aug 2015 08:18:25 -0700 (PDT)
Witam,

 Proszę o poradę w sprawie źle działającego programu Poczta wbudowanego w
Windows 10 64bit. Otóż nieustannie w chwili obecnej się zawiesza, żadne
zakładki (wysłane, odebrane itp.) nie dziłają są jakby zamrożone. Nie da się
kliknąć w treść odebranej poczty. Jeszcze wczoraj program po 1 uruchomieniu
działał dobrze mogłem wyedytować i wysłać trochę poczty i dopiero potem zaczęły
się pojawiać problemy (złe pokazywanie zawartości poszczególnych zakładek. Ale
w chwili obecnej już program prawie nic nie pokazuje i wiesza się na starcie.
Przeskanowałem windows Defenderem zaktualizowanym, ale nie wykrył mi żadnych
wirusów. Nie wiem co dalej z tym zrobić.

  • [WINNT] Program pocztowy w windows 10 Pro 64bit, djank <=