Re: [WINNT] Przekierowanie wyjść do jednego pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przekierowanie wyjść do jednego pliku
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 28 Jul 2015 14:20:48 +0200
W dniu 2015-07-28 o 09:16, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2015-07-28 o 08:59, Piotr Rezmer pisze:

W takich przypadkach jak chcesz mieć logi z kilku aplikacji/instancji w
tym samym pliku jest skorzystanie z logservera.
Trochę nie po polsku mi wyszło ;)

A co należałoby zrobić, aby np. Kiwi Syslog "połykał" jakieś logi?
Te "jakieś" to np. przekierowanie strumienia z jakiegoś programu lub pliku. Jest to możliwe?

U jednego z klientów wiedziałem, że tworzenie jednego całkowitego (w sensie pełnego i zamkniętego) logu trwa max. 2 sekundy.

Stąd zrobiłem batcha, który wyglądał mniej-więcej tak:

:start
if exist log1.txt goto dawaj1
if not exist log1.txt goto start
:dawaj1
echo czekamy chwilkę
ping 1.1.1.1 >NUL
type log1.txt >> log.txt
goto start

Oczywiście batch był mocniej skomplikowany, z tworzeniem archiwów i wysyłaniem ftp i dla wielu plików.

Natomiast gdyby można ustrukturyzowane pliki typu LOGn.txt "wypychać" na jakiś syslog server, to by było niegłupie.

--
Pozdrawiam.

Adam