Re: [WINNT] Komendy CMD bat w Win 7 - odmowa dostępu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Komendy CMD bat w Win 7 - odmowa dostępu
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 25 Jul 2015 14:19:03 +0200
Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55b2b402$0$27523$65785112@news.neostrada.pl...

Treść:

COPY C:\Temp\Test C:\ /Y

Jasne, mogę uruchomić CMD jako administrator i działa
Ale... ja potrzebuję na pulpicie plik "kopiuj.bat" z tą zawartością i zwykłym dwuklikiem go uruchomić.

Nie wiem czy ta komenda powyżej robi to co chcesz. Kopiuje ona pliki z folderu Test bezpośrednio do root folderu na dysku C:. Jest to dziwne zachowanie i z powodów bezpieczeństwa niedozwolone dla nieadministracyjnego użytkownika. Pisałeś o kopiowaniu folderu z zawartością. Copy kopiuje tylko zawartość więc albo musisz zmienić na:
copy C:\Temp\Test C:\Test /Y i wcześniej utworzyć folder C:\Test albo użyć:
xcopy /I /Y C:\Temp\Test C:\Test

--
Piotr Borkowski