Re: [WINNT] Za tydzień Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Za tydzień Windows 10
From: romek <bez@maila.com>
Date: Fri, 24 Jul 2015 08:05:02 +0200
Dnia Thu, 23 Jul 2015 18:08:26 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> http://news.softpedia.com/news/installing-windows-10-on-a-7-year-old-acer-aspire-one-flawless-performance-487620.shtml

Witam!
Czy jeżeli aktualnie mam Windows 8.1 (wszystkie poprawki) nie w pełni
sprawny to znaczy:
- niekiedy zacina się przy logowaniu na moim zdjęciu (bywa 5 minut);
- giną zapisy w Windows update;
- nie pokazuje się sklepik - to znaczy okno się uruchamia i jest na dolnym
pasku, ale jego nie widać na pełnym ekranie i trzeba posiłkować sie
dodatkowym oprogramowaniem: WindowsUpdateDiagnostic;
- niekiedy pojawia się komunikat: "Logowanie usługi Kilent grupy nie
powiodło się, typ uniwersalnego unikatowego identyfikatora (UUID) nie jest
obsługiwany" i trzeba uruchomić system na nowo;
- niekiedy zawiesza się na opcjach z panelu sterowania;

muszę go przeinstalować na nowo przed instalacją W10.
Czy błędy po zainstalowaniu nowego W10 przeniosą się na niego, czy to
będzie zupełnie nowy system a W8.1 fizycznie zniknie?
Przeraża mnie instalacja dziesiętek poprawek i moich programów więc czekam
na to, że instalacja nowego systemu wszystko rozwiąże.
Pozdrawiam
--
romek