Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z drukarką w Win10 po Wi-Fi
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 11 Jul 2015 00:57:49 +0200
W dniu 2015-07-09 22:00, Kacper pisze:
Użytkownik "Czarek"<czarek1@nospampoczta.fm>  napisał

>Cholera, u mnie jest, prawie identyczny jak w Win 7 czyli  MS mnie oszukał
>i jakiś dziwny system udostępnił...

>No popatrz, u mnie jest...
Co do braku Panelu Sterownia to nie tylko że go nie znalazłem,
ale także czytałem w Internecie, że zdaniem autorów już nie jest
potrzebny, więc dalej nie szukałem.
Natomiast co do funkcji dodania drukarki, to znalazłem tylko
możliwość zainstalowania drukarki połączonej bezpośrednio
kablem albo przez BlueTooth.
Czy mógłbyś napisać jaką masz dokładnie wersję Win 10?
> [...]
> kablem albo przez BlueTooth.
> Czy mógłbyś napisać jaką masz dokładnie wersję Win 10?

Otwórz aplet Urządzenia i Drukarki. Usuń drukarkę. Potem zainstaluj ręcznie z listy jako drukarkę z komunikatu "Drukarki nie ma na liście" i wybierz swoja drukarkę. Dodaj drukarkę sieciową z ustawieniami ręcznymi. Wybierz port Network port (nazwa jest trochę dłuższa), ale wiesz chyba o co chodzi.
Wydrukuj stronę testową. Powinna się wydrukować jak drukarka ma atrament.

--
animka

--
animka