Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Jul 2015 16:03:21 +0200

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:1ghmzeqxmu5hf$.178by43hgxs7c$.dlg@40tude.net...
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą ACMM-033
naskrobał(a):

Nie czyściłem profilu, zawartość była zbyt cenna dla użytkowniczki.
Okazało się też, że to były nie wyczyszczone wcześniej niedobitki.

Ciekawe czy w tak ekstremalnym przypadku pomógłby programik o nazwie
MozBackup.

Pewnie tak, po coś się backupy robi. Ale nie bardzo było jak, trzeba było uderzyć konkretnie, co się udało.

Wtedy można byłoby z czystym sumieniem wywalić cały profil a w programie
zaznaczyć że backup ma dotyczyć tylko np. zakładek i haseł.

Rzeczywiście tak... aha, komuś tak robiłem z Thunderbirdem, bo coś sie rozpieprzyło w profilu, a konto mailowe miał IMAP i takie chciał, żeby zostało, że nie chciało zestawiać bezpiecznego połączenia... w ogóle nie chciało. Kombinacją backupu i wycięcia niepotrzebnych rzeczy, doprowadziłem profil do używalności. Już nie pamiętam co konkretnie poszło do backupu, profil jeb, wciągnięcie zabezpieczonych danych i potem chyyba ponowne ustawienie serwerów. I wreszcie ruszyło. Swoją drogą, jeśli AV nie potrafi w konfigu programu znaleźć resztek wpisów syfów, to uważam, że powiedzmy, mocno psuje sobie tym swój wizerunek... No chyba, że to gdzieś w jakiejś nieokreślonej chmurze leży... Przecież FF/Fx to chyba program Open Source i format pliku/ów konfigu powinien być znany? Więc jaki powód jest ku temu, żeby AV nie umiał w nim grzebać?

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444