Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 2 Jun 2015 19:25:39 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mkk13c$dl0$1@usenet.news.interia.pl...
Jedną rzecz pamiętam, która w XT była dla mnie super: zaznaczanie plików, w tym plików w różnych katalogach, a następnie po operacji zaznaczanie nie znikało. Przykładowo: zaznaczało się coś, i te cosie można było skopiować na jedną dyskietkę, później na kolejną, itd - a znaczniki cały czas siedziały.

No, między innymi z tego powodu używałem tego programu.

A ja kupiłem sobie oficjalnie w sklepie NC 2 razem z książką. I to w czasach, gdy w PL nie istniało pojęcie "licencji za program". Program, to było coś, co się po prostu przegrywało.

Ech... gdybyśmy mieli wtedy Internet, tyle programów mogło by u nas być legalnie... :) Bo OIDP, to, co się pozyskało przed wejściem Ustawy, to można było mieć... Tyle rzeczy się zdobywało po znajomych, gier na "pracowym" XT (skurwiel miał programowo przełączane 4.77/8 MHz i co gorsze, często uruchomienie jakiegoś programu przełączało go na niższy zegar, tym pewniej, im bardziej program wymagał mocy obliczeniowej...), że sam BAT uruchamiający to wszystko, miał ok. 2200 bajtów. Ale za to miał wszystkie możliwości, z listy, z nazwy gry, oraz numeru na liście, gier było ok. 25, i wszystko weszło na słynny ST225... Tu uśmiech, tu od powiedzmy, znajomego z uczelni, tu wymiana... i bez modemów i internetu...

896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)