Re: [WINNT] Grupy dyskusyjne a Fora - przemyślenia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grupy dyskusyjne a Fora - przemyślenia
From: " 666" <6@6.6>
Date: Mon, 29 Jun 2015 12:45:30 +0200
Zbanowali mnie ze dwa razy za podobne durnoty, trzeci raz mam ich w ... ;-)
Zresztą na większości for jest podobnie.
Tak sobie myślę, że w latach 2001-2010 przeżyliśmy piękną młodość - usenetu ;-))

-----
Ale wkurzają mnie tam ci cali admini, bo nie scalasz wypowiedzi, bo punkty sobie nabijasz, nie wolno wygenerować 100 wiadomości po jednym zdaniu, scal w jedno, i to całe głupkowate zamykanie tematów.
Kompletnie nie rozumiem czemu to ma służyć.
Jest dobry temat, po 3 latach przychodzi nowy użytkownik i ma ochotę dopisać coś mądrego do wątku i za cholerę nie da się, bo władza zamknęła i leć na kolanach i proś otwórzcie wątek. Trudno się to czyta, bo więcej przewijania obrazków, ramek, avatarów niż treści użytecznej.

  • Re: [WINNT] Grupy dyskusyjne a Fora - przemyślenia, 666 <=