Re: [WINNT] Dwie klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dwie klawiatury
From: atm <_@vp.pl>
Date: Sat, 27 Jun 2015 23:02:33 +0200

Chwileczke.
JU pisze, ze ma brudno na blacie kuchennym, z pytaniem jak to sprzatnac
a zamiast odpowiedzi dostaje sugestie, zeby zobaczyl co ma za kiblem
i w za zabudowana zmywarka...
W managerze urzadzen mam jedna klawiature, a co jest ukryte przed typowym
uzytkownikiem nie interesuje mnie, JU chyba tez.
A możesz za niego napisać w czym ma problem? Klawiatura działa, tak czy
nie?
Może warto sprawdzić czymś takim jak USbDview (nie podam adresu bo
chamstwem podlatuje, google w łapki i szybko będzie).
Porównanie do dupy, bo wystarczy wejść do kuchni, rozejrzeć się, a potem
założyć okulary (jak w reklamie) :)
A poważnie - to co ktoś widzi wiąże się z poziomem wykształcenia, nie
obligatoryjnie, ale szkoła pozwala (daje czas) by spojrzeć trochę
szerzej. Miłych wakacji gimbusom, (chamstwa będzie mniej/czy więcej?).

Rowniez wolalbym chwile pogooglac, poznac problem i byc moze w ciagu kilku minut znalezc rozwiazanie, niz wrzucac temat na grupe
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=two+keyboards+windows+device+manager+displays