[WINNT] One drive nie działa (częściowo)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] One drive nie działa (częściowo)
From: Krzysiek <krzysiu_md@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 13 Jun 2015 18:31:36 +0200
Mam następujący problem: korzystam z onedrive do synchronizacji danych między komputerami (stacjonarny W7 32, stacjonarny W7 64, laptop W7 64, okazyjne telefon BB). Przez kilka lat wszystko działało b. dobrze, niestety ostatnio na laptopie aplikacja M$ onedrive nie startuje. Pozostałe urządzenia OK. Wg dziennika jest problem z inicjowaniem aplikacji (kod 0x80000003), błąd ma powodować kernelbase.dll. Ostatni punkt przywracania jest na tyle świeży, że przywrócenie nie rozwiązuje sprawy.
Próbowałem wyszukać rozwiązanie w sieci, ale okazały się nieskuteczne.
sfc zgłasza, że nie może przywrócić wszystkich plików systemowych, może to jest problem? Bardzo nie uśmiecha mi się reinstalacja systemu. Komputer jest nowy, dwa miesiące temu zastąpiłem jednego laptopa z W7 64 drugim laptopem z W7 64.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Krzysztof