Re: [WINNT] Firefox przycisk "odśwież bieżącą stronę"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox przycisk "odśwież bieżącą stronę"
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Wed, 06 May 2015 10:17:53 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
...:::WISKOLER:::... raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą PureNick
> naskrobał(a):

> Ale F5 tylko odświeża stronę (czyli wczytuje ponownie zawartość cache z
> dysku lokalnego), natomiast CTRL+R ponownie ściąga zawartość z serwera.

Sprawdziłem w trzech przeglądarkach:
wydaje mi się że zarówno F5 jak i Ctrl+R działają tak samo.
Dopiero Ctrl+F5 ewidentnie ściąga stronę od nowa z serwera.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/