[WINNT] Odzysk danych z poprzedniej partycji USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Odzysk danych z poprzedniej partycji USB
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Sun, 3 May 2015 23:18:46 +0200
Witam
Posiadam dysk zewnętrzny USB LG o pojemności 300GB.
Dysk pierwotnie zawierał jedną partycję podstawową NTFS, która nie do końca była zapełniona. Było wolne ok 60 GB.
Chciałem tą przestrzeń wykorzystać do zgrania partycji Recovery z laptopa Acer.
W tym celu z wolnej przestrzeni utworzyłem drugą partycję podstawową o pojemności 20 GB. Oprogramowanie do przeniesienia partycji recovery rozróżniło 2 odrębne partycje dysku i ostrzegło, że dane z wybranej partycji zostaną usunięte. Niby ok, bo wybrałem tą nową partycję..... a tu zonk!!!! Oprogramowanie usunęło obie partycje zastępując ją nową jedną FAT32 i to o pojemności 30 GB. W tej chwili są dwie partycje: Jedna FAT32 utworzona samoistnie przez durne Recovery i druga stworzona przeze mnie jako NTFS z nieprzydzielonej części dysku.
Poza tym Recovery na pozostałej przestrzeni nie ma nadpisanych danych.
Potrzebuję odzyskać dane z tej pierwotnej partycji dysku.
Jakiego programu użyć by dostać się do "poprzedniej" partycji?
Próbowałem darmowe TestDisk, PandoraRecovery - ale one widzą tylko te nowo powstałe dwie partycje.
Jak się dostać do pierwotnej struktury dysku USB?

Proszę o pomoc i wskazówki. :)

Pozdrawiam
Paweł