Re: [WINNT] Co zrobić by Wireshark widział ruch sieciowy routera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co zrobić by Wireshark widział ruch sieciowy routera?
From: "P03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Tue, 21 Apr 2015 21:24:44 +0200
Uruchamiam Wireshark for Windows i startuję monitorowanie. Niestety widzi tylko i wyłącznie komputer na którym jest zainstalowany i jego IP

Innych urządzeń podpiętych kablem LAN do router'a nie widzi.

Co trzeba zrobić by widział też urzadzenia połączone z router'em.
Prościej by bylo gdyby to szło po WIFI jednak do wyboru mam tylko LAN w tym wypadku.

Np WNetWatcher widzi wszystko co jest połaczone przez router jednak nie ma możliwości monitorowania pakietów
Która wersja windowsa bo coś mi się widzi że te nowsze
są dość oporne na  libpcap/WinPcap .
Tak piszą ludziska na forach :
https://ask.wireshark.org/questions/26517/winpcap-seems-to-crash-on-win81

--