Re: [WINNT] Szukanie w Windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukanie w Windows 8.1
From: Tomek L <mz200@op.pl>
Date: Sun, 19 Apr 2015 10:49:41 +0200
W dniu 2015-04-19 o 10:46, Tomek L pisze:
W dniu 2015-04-18 o 07:57, Zetka pisze:
Od czasu Windows Visty szukanie plików/folderów,
a tym bardziej przeszukiwanie ich zawartości pod
względem wystąpienia jakiegoś ciągu znaków, jest
kłopotliwe. Wiem jak to  robić, ale marzy mi się
powrót do Wyszukaj z Windows XP i wcześniejszych
wersji Windows.
Czy istnieje darmowy program pod Windows 8.1, który
pozwalałby to robić tak jak w Windows XP?
Jeśli tak, to skąd go ściągnąć?

Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
Zetka

W/g mnie najlepszy jest Search My File ze stajni nirmsoft. Prosty,
skuteczny i nie wymaga instalacji.
http://www.nirsoft.net/utils/search_my_files.html

Tomek
Zapomniałem dodać, że jest po polsku :-)