Re: [WINNT] Jaki darmowy program do generowania haseł pod windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki darmowy program do generowania haseł pod windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 17 Apr 2015 23:43:52 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mgru2b$5fl$1@usenet.news.interia.pl...
I jeszcze jedno: one były na 5 czy na 8 bitów? Bo tasiemki papierowe były chyba 5-bitowe.

Kart nie kojarzę nadmiernie, pamiętam jednakże, z dawnych czasów, jak się zamawiało rozmowę telefoniczną, to potem z rachunkiem przychodziła też podziurkowana karta, chyba jedna na rozmowę. I coś mi się zdaje, że były więcej, niż 5 bitowe. A tasiemki różnie, przeważnie 5 bitów (dalekopisy i przełączany zestaw znaków), ale bywały i ośmiobitowe, 5 po jednej i 3 po drugiej stronie mniejszych otworków "indeksujących". Osobiście kawałek "temi rencamy" 3małem. No i tych chyba już nie trzeba było przełączać :) Ale... coś niedawno w necie przeglądałem i widziałem tasiemkę chyba 2, czy 3-bitową, raczej mniej, niż 4. Na fotografii oczywiście. Jeśli chcesz, spróbuję znaleźć to zdjęcie i rzucić linkiem. Też miała otworki "indeksujące".

--
Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)