Re: [WINNT] Win 8.1 batch w Harmonogramie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8.1 batch w Harmonogramie
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Fri, 17 Apr 2015 07:28:20 +0200
"ACMM-033" <valhalla@interia.pl> wrote in message
news:mgpdak$sl9$1@node1.news.atman.pl...

> Może pomysł bardzo przaśny, ale wydaje mi się, że może zadziałać:
> W linii NT, plik można też podlinkować przez file.lnk, będącym oficjalnie
> skrótem. Tamże znajduje się właściwe wywołanie jakiegoś pliku, może więc
> "skróć" cwój plik do pliku *.lnk i ten lnk wywołaj?
> A jak zmiednisz rozszerzenie z CMD na BAT, w Windach w zasadzie równoważne,
> to jak?
> Może zerknij w dziennik zdarzeń, możed mówi coś on o przyczynie
> niepowodzenia,  prawie napewno spodziewam się, że twój plik jest wywoływany
> [...]

Przez skrót raczej zupelnie odpada.
W dzienniku zdarzen nie ma nic.

Jednak w batchu najpierw wpisalem log do pliku.txt z wynikami calej operacji.
I sie okazalo : Invalid Drive Specification. Ale dlaczego ?

Kopiuje z lokalnego dysku D: na sieciowy Z: i poziomu GUI wszystko puszczajac
recznie tego batcha wszystko gra.