Re: [WINNT] Jaki darmowy program do generowania haseł pod windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki darmowy program do generowania haseł pod windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 18 Apr 2015 01:26:35 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mgrvp2$8rh$1@usenet.news.interia.pl...
Ale... coś niedawno w necie przeglądałem i widziałem tasiemkę chyba 2,
czy 3-bitową, raczej mniej, niż 4. Na fotografii oczywiście. Jeśli
chcesz, spróbuję znaleźć to zdjęcie i rzucić linkiem. Też miała otworki
"indeksujące".

Specjalnie nie szukaj, ale jak Ci się link nawinie, to podaj :)

Mam czas, to poszukam... Tasiemki 5 i 8 bitowe...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Taśma_dziurkowana#/media/File:PaperTapes-5and8Hole.jpg
Na razie tej mojej nie mogę trafić, szukałem czegoś zupełnie innego i ta taśma mi wskoczyła przypadkiem, trafię, to zalinkuję.

--
Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)