Re: [WINNT] Ciekawostka - strona generuje dużą zajętość procka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ciekawostka - strona generuje dużą zajętość procka
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 13 Apr 2015 21:51:29 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA47BD2CFBE829elektronik@localhost.net">news:XnsA47BD2CFBE829elektronik@localhost.net...
Strasznie prockożerna technologia. Niby ciągle aktualizowana i
aktualizowana.

Ta... aktualizowana, by brać coraz więcej zasobów i coraz mocniej smażyć procka. Mój Dell M4400 bardzo przez to flasha nie lubi. (i bywa, że komunikuje mi to, stopując 0x77 problem z dyskiem, 0x7a podobnie, czy 0x7f przypalony procek). Niewiele pomaga uniesienie klawiatury, by miał dobry przewiew pod spodem. Wydajnośc? Nie widzę konkretnych zmian. Czyli może lobby producentów pamięci i procków?
Hmm...

--
Numery telespamerów: 814605413
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)