Re: [WINNT] Microsoft konczy erę pirackich systemow Windows?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Microsoft konczy erę pirackich systemow Windows?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 23 Mar 2015 22:04:43 +0100
Artur Frydel pisze tak:

> Hłehłe, aleś pan pojechał po bandzie :-)
> No, chyba że masz na myśli powershella... Wtedy zgoda.
> Ale GUI i władza nad systemem? To się nawet w linuksie nie da :)

Nie w tym sensie władzę hehe :)

Naprawdę mój xp nie molestuje mnie aktualizacjami. Czasem przestawia
ikony na pulpicie (mam DeskSave). Nie wiem też po co tworzy System
Volume Information na dyskach usb.

Ale ogólnie można uchwycić po roku jakiś tam stan spoczynku kiedy nie
zaczepiany nie śmierdzi.

--
Piter