[WINNT] Drukowanie DOS z Polskimi znakami na drukarce laserowej pod USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Drukowanie DOS z Polskimi znakami na drukarce laserowej pod USB XP
From: Doxent <doxent@gazeta.pl>
Date: Sat, 21 Mar 2015 19:23:59 +0100
Poszukuję rozwiązania problemu. Program stary WF-Mag z 1996 roku pod Dos'a drukuje tylko na drukarkach podpiętych do portu LPT. Stara igłówka Epson FX-300 działa ale jakość dość mocno spadła po 20 latach używania gdyż igły słabo wybijają na kopii. Próbowałem zmusić do wydruku na laserówce działającej na USB pod Windows XP. Czy jest jakiś emulator który przechwyci wydruk do portu LPT1 i przetworzy na USB z polskimi znakami Mazovia albo Latin2? Najlepiej aby przetworzył wydruk w trybie Epson na formę graficzną albo pdf-a. Próbowałem wydruki do pliku a potem import do edytora ale z tym jest zbyt dużo mieszania.