[WINNT] Błąd DirectX

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Błąd DirectX
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 17 Mar 2015 11:39:12 +0100
Witam.
Mam problem z próba uruchomienia gier wymagających pakietu DirectX.
System to Windows 7 z pełnym update, karta graficzna Geforce 750 TI z
aktualnymi sterownikami.
Po zainstalowaniu gry np. Sniper Elite 3 wyskakuje komunikat "Aplikacja nie
została właściwie uruchomiona (0x000007b). Kliknij przycisk OK, aby
zakończyć aplikację."
O tym błędzie sporo jest informacji wskazujących na źle zainstalowanym
Visual C, w pakiecie z gra jest instalator i w trakcie instalacji
zaptaszkowałem wszystkie opcje uaktualnienia. Pokazało się okienko że
wszystkie pliki pakietu są aktualne.

W przypadku gry Wolfenstein po próbie uruchomienia wyskakuje komunikat o
niemożności uruchomienia:
"FATAL ERROR: Failed to create XAudio2 engine.  Try installing the latest
DirectX."
Wobec tego ściągnąłem instalatora DX i przy próbie instalacji wyskakuje
komunikat:
"Wystapił wewnętrzny błąd systemu. Sprawdź plik DXError.log i DirectC.log w
folderze Windows, aby rozpoznać problem."

W pliku DXError.log znalazłem taka linię:
"[03/17/15 11:04:20] module: dxupdate(Mar 30 2011), file: dxupdate.cpp,
line: 5738, function: DirectXUpdateInstallPlugIn
    Failed API:         SetupIterateCabinet()
    Error:              (1224) - Nie można wykonać żądanej operacji na pliku z
otwartą
sekcją mapowania użytkownika.
    Unable to iterate through
d:\games\SNIPER~1\_COMMO~1\DirectX\Jun2010\Apr2007_d3dx9_33_x64.cab. The
file may be damaged."
I tu niestety wysiadłem.
Jest jakiś sposób żeby gry z DX zaczęły chodzić na tym kompie?
System reinstalowany (wg. użyszkodnika) kilka tygodni temu.

--
...:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi