[WINNT] jest sobie program

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] jest sobie program
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 15 Mar 2015 00:53:04 +0100
którego pierwszy full instalator instalował się gładko na xp. Potem
wyskakiwały od stwórcy tylko aktualizacje, które w xp dają słynne

"This application has failed to start because the application
configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix the
problem"

podobno w win7 nie ma problemu.

Stary instalator przepadł w pomroce dziejów ale mam kompa z xp sp3 na
którym program działa. Czy dobrze kombinuję że brakuje czegoś w WinSxS?

Czy np DependencyWalker pomoże mi w ustaleniu czego brakuje?

--
Piter