[WINNT] Brak dźwięku z wyjątkiem TV

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brak dźwięku z wyjątkiem TV
From: "Ewelina" <Ewelina@xyz.com.pl>
Date: Mon, 23 Feb 2015 23:36:24 +0100
Dzisiaj, po włączeniu komputera, okazało się,
że nie działa dźwięk zarówno systemowy,
np. przy starcie i wyłączaniu systemu, jako
informacja o nadejściu poczty w OE6 itd,
jak i przy odtwarzaniu filmów np. przy pomocy
VLC. Nie działa także dźwięk w Skype.
Nie jest to jednak sprawa sprzętowa, bo dźwięk
jest OK przy oglądaniu TV przy pomocy programu
AverTV poprzez kartę telewizyjną (PCI).
Zarówno w Menedżerze urządzeń jak i w Dźwięki
i urządzenia audio w Panelu sterowania wszystko
wygląda jak zwykle.
Mam kartę zintegrowaną Sound MAX Digital Audio.

Do wczoraj dźwięk był OK, a z rzeczy dawno nie
używanych korzystałam wczoraj tylko z programów
DVD Shrink 3.2 i Nero Burning ROM 6.
Niczego w ustawieniach, sterownikach itp. nie
zmieniałam. W ogóle niczego nie zmieniałam.
Używam Windows XP Pro SP3.

Jakiś czas temu coś takiego się zdarzyło, ale wtedy
po restarcie systemu wszystko samo wróciło do
stanu normalnego. Teraz nie chce.

Co robić? Chciałabym uniknąć reinstalacji systemu.

Bardzo proszę o pomoc.

Ewelina