Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 09 Feb 2015 12:40:33 GMT
Witaj pueblo, 04 lut 2015 w
news:54d28d1f$0$2204$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Laptop wrócił i...połączył się z miejsca z siecią - pierwszy raz od
> dawna. Co zmieniłem? Wcześniej usunąłem tę sieć z windowsowego
> panelu i przy połączeniu nie zaznaczyłem, żeby ją pamięta, czyli
> każdorazowo przy łączeniu trzeba wpisywać hasło. Zobaczymy, czy to
> będzie rozwiązanie na dłuższą metę.

Ciąg dalszy - w pewnym momencie przy przenoszeniu laptopa w pokoju
przestał widzieć naszą sieć. Wielkorotne restarty laptopa i routera nie
pomogły - widzi kilkanaście innyc sieci (a z jedną niezabezpieczoną się
bez problemu łączy) ale tej jednej nie. Oczywiście pod linuksem z miejsca
można się połączyć. Szlag może trafić. Nie mam pojecia, co z tym zrobić.
Jeszcze spróbuję zminieć SSID sieci - może coś nazwą nie tak? Ale to jak
laptop wróci. Może coś w zaawansowanych ustawieniach karty?