Re: [WINNT] Brak dźwięku z wyjątkiem TV

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak dźwięku z wyjątkiem TV
From: anj.home.pl@gmail.com
Date: Tue, 24 Feb 2015 06:20:03 -0800 (PST)
On Tuesday, February 24, 2015 at 1:36:33 PM UTC, Ewelina wrote:
> Już działa, chociaż nie mam pojęcia co pomogło.
>
> Pozdrawiam
> Ewelina

To prawdopodobnie kwestia zle wczytanych sterownikow przy starcie windowsa.
Czasem, choc zadko wystarczy restart, lub reinstalacja sterownikow. Absolutnie
nie ma to nic wspolnego z reinstalacja windowsa.
Jesli trafilo sie raz to moze i kolejny. Proponuje na wszelki wypadek
przeinstalowac sterownik audio, to nie jest duza robota.
I oczywiscie wszystkie sterowniki trzeba od czasu do czsu uaktualniac, czego
nie robi, wg. mnie, 90% posiadaczy komputerow.
Pozdrawiam.