[WINNT] jak dodać komentarz tekstowy w .pdf

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] jak dodać komentarz tekstowy w .pdf
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Mon, 23 Feb 2015 13:41:02 +0100
Witam,
Mam dokument w postaci pliku .pdf
Chcę do niego wstawić komentarz tekstowy.
Klikam na: "komentarz" i potem na "dodaj komentarz tekstowy".
Pojawia się pasek narzędzia "dodaj komentarz tekstowy".
Niestety, kiedy ustawiam znacznik w miejscu, gdzie chcę dodać komentarz, pojawia się komunikat: "Oczekiwany obiekt tablicy".
Finalnie wygląda to tak:
http://zapodaj.net/11e0d89dfc597.jpg.html
Używam AdobeReader XI.
Problem mam tylko z dokumentami pochodzącymi z mBanku. W innych dokumentach .pdf funkcja dodawania komentarza tekstowego działa.
W dokumentach z mBanku działają inne funkcje, np:
-dodaj notatkę,
-dodaj notatkę do tekstu,
-podświetl tekst
Natomiast przy próbie użycia funkcji: "Dodaj komentarz tekstowy" wyświetla się ten niezrozumiały dla mnie komentarz.
Proszę o podpowiedź, co mam wykonać, aby wstawić komentarz tekstowy.

Pozdrawiam
mk